۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85296736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: دولت سیزدهم پیگیر مطالبات پرستاران است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به شتاب‌بخشی روند توسعه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در بخش‌های مختلف، گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به وضعیت معیشت پرستاران توجه ویژه دارد و پیگیر مطالبات به حق آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان مهر و تجلیل از پرستاران اظهار کرد: پرستاران و کادر درمان در دوره‌های مختلف منشاء اثرات و برکات زیادی بوده‌اند و خدمات قابل توجه آنها در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران سخت همه‌گیری کرونا، درخشان است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان و مردم قدردان زحمات شبانه‌روزی پرستاران و کادر درمان هستند افزود: دیدار با پرستاران برای این است که اعلام کنیم ما متوجه زحمات شبانه‌روزی و بی‌دریغ کادر درمان و پرستاران هستیم به ویژه در دوره‌ سخت کرونا که شاهد مجاهدت و زحمات طاقت‌فرسای پرستاران، کادر درمان و پزشکان خوشنام ملایری بودیم.

فرماندار ویژه ملایر با تبریک روز پرستار و ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، بیان کرد: پرستاران با تمام توان با پیروی از الگوی والای بشریت و پرستار حادثه عظیم کربلا، خدمتگزاری صدیق و بی‌مثال هستند که از هیچ تلاشی برای ارائه خدمت به مردم دریغ نمی‌کنند.

اسماعیلی روز پرستار را یادآور از جان گذشتگی افرادی دانست که زندگی و سرمایه خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند، صبور مردان و زنانی که آسایش را از خود سلب می‌کنند تا آرامش‌بخش بیماران باشند.

فرماندار ملایر: دولت سیزدهم پیگیر مطالبات پرستاران است

وی ادامه داد: همانگونه که حضرت زینب(س) جلوه صبر، مقامات، ایستادگی و وفاداری است، پرستاران نیز با تاسی از بانوی بزرگ کربلا، در صحنه‌های مختلف جهادگونه وارد میدان شدند و افتخار آفریدند.

فرماندار ویژه ملایر روحیه صبر و استقامت و ظرفیت بالای پرستاران را ستودنی خواند و اظهار داشت: اوج مجاهدت و خدمات پرستاران و کادر درمان کشور در زمان همه‌گیری کرونا نمایان شد که میدان را ترک‌ نکردند و در سنگر درمان، مشغول ارائه خدمت به مردم بودند و از این نظر باید به صورت ویژه آنها تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا؛ در این مراسم حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه ملایر، مدیر شبکه بهداشت و درمان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای کانون خدمت رضوی ملایر و اصحاب رسانه حضور داشتند که پس از بازدید از بیمارستان مهر، از پرستاران بخش‌های مختلف این بیمارستان با اهدای شاخه گل، شیرینی و بسته متبرک امام رضا(ع) تجلیل شد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین ضمن دیدار چهره به چهره با کادر درمان و پرستاران، از بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان مهر عیادت کرد.

بیش از ۸۰۰ پرستار هم اکنون در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان ملایر مشغول خدمت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha