۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85296904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه بازسازی یکصدمین مدرسه خیرساز شهرستان‌های تهران در ورامین امضا شد

ورامین - ایرنا - تفاهم نامه بازسازی یکصدمین مدرسه خیرساز در شهرستان‌های استان تهران توسط خیران در دولت سیزدهم در بخش جواد آباد ورامین امضا شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین، جلسه مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان ورامین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، فرماندار ویژه شهرستان ورامین و جمعی از خیران استان تهران در مدیریت آموزش و پرورش جواد آباد باهدف بازسازی یکصدمین مدرسه در دولت مردمی آیت الله رئیسی روز دوشنبه برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت: بخش جواد آباد از لحاظ فضای آموزشی نیاز های دارد که باید با کمک مجموعه دولت و خیرین مشکلات آن را حل کنیم.

مجید درویشی افزود: در حال حاضر ۶ مدرسه جهت رسیدن به شرایط مطلوب احتیاج داریم که چهار واحد از این مدارس باید تخریب و بازسازی شود و ۲ واحد نیز باید به سرعت مرمت شود.

وی ادامه داد: نیاز به تجهیزات آموزشی و نیز تامین سرویس مدارس از دیگر نیاز های بخش جوادآباد است که باید در رفع نیاز آنها از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران نیز در این جلسه گفت: دولت سیزدهم در رفع محرومیت به ویژه فراهم شدن فضای آموزشی مناسب جهت تحصیل دانش آموزان توجه ویژه دارد و با کمک خیران به تمامی تعهدات عمل خواهیم کرد .

شهرستان ۳۰۰ هزار نفری ورامین با ۵۷ هزار دانش آموز در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha