۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85296921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی تجهیز شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85296921
۱۴ خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی تجهیز شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از تجهیز ۱۴ خانه ورزش روستایی با سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار در استان خبر داد.

غلامرضا شاکری کوشکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای تجهیز هر یک از این خانه های ورزش روستایی خراسان شمالی حدود ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان تجهیز خانه های ورزش روستایی با توجه به نیازسنجی ها انجام می شود، افزود: طرح های توسعه ورزش در روستاها متمرکز نیست به گونه ای که نیازسنجی ها انجام و با در نظر گرفتن بازی های هر منطقه، برای کشف استعدادها هزینه می شود.

شاکری کوشکی تصریح کرد: در واقع سعی می شود از این پس خانه های ورزش روستایی تنها به میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و دارت مجهز نشوند و این خانه به امکانات دیگر ورزشی هم تجهیز شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی یادآور شد: ابتدای آبان ماه امسال نیز ۶ خانه ورزش روستایی در شهرستان های بام و صفی آباد، شیروان و فاروج به تجهیزات تیراندازی مجهز شد.

به گفته وی؛ تجهیز این خانه های ورزش روستایی پیرو تفاهم فدراسیون تیراندازی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور انجام شد.

شاکری کوشکی با اشاره به نقش خانه های ورزش روستایی در افزایش نشاط اجتماعی خاطرنشان کرد: اماکن رها شده همچون سوله‌ها و انبارهای بدون استفاده با همکاری شوراها و دهیاری ها، پس از مرمت نسبی و تجهیز به امکانات ورزشی، برای بهره گیری نوجوانان و جوانان آماده سازی می شود.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha