۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85297015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: حل برخی مشکلات حوزه گردشگری، خارج از توان استان است

یزد- ایرنا- استاندار یزد با بیان اینکه حل برخی از مشکلات زیرساختی حوزه گردشگری خارج از توان استان ها است گفت: انتظار می رود وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ورود موثر به چنین مشکلاتی، همگام با استان ها به پیگیری موضوع بپردازد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد، " مهران فاطمی " در دیدار با مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخل وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ضرورت شکل گیری نگاه ویژه به بخش گردشگری در سطح ملی افزود: گردشگری؛ نسخه نجات بخش اقتصاد و راهکاری برای مقابله با تحریم هاست .

وی اظهار کرد: مسائل و مشکلات حوزه گردشگری باید باید به طور خاص پیگیری شود.

وی همچنین از حمل و نقل به عنوان حوزه ای بسیار مهم و در ارتباط مستقیم با زندگی مردم یادکرد و افزود: عزم جدی تیم مدیریتی استان بر حل مسائل این حوزه و به دنبال آن افزایش رضایت مردم و رونق گردشگری است.

بهبود معیشت و حل مشکلات پرستاران را با تمام توان پیگیری می کنیم

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، فاطمی همچنین در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید صدوقی یزد (ره) با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: جامعه پرستاری کشور و به ویژه استان، جامعه‌ای مومن، خدوم، مهربان و دلسوز است.

وی ضمن توصیف جایگاه والا و بزرگ پرستاران تصریح کرد: بهترین اقدامات پزشکی نیز بدون حضور پرستار و امور پرستاری جهت مراقبت‌های پس از درمان، کامل نخواهد بود.

استاندار یزد با اشاره به فداکاری‌های پرستاران در خدمت رسانی به بیماران عنوان کرد: علی رغم تمامی مطالبات و درخواست ها، پرستاران در مسیر خدمت مخلصانه به مردم، ذره‌ای از تلاش‌ فروگذار نمی‌کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تمام قد به جامعه سلامت مخصوصاً پرستاران ادای احترام کرده و تمام توان خود را برای بهبود معیشت و حل مسائل این قشر به‌کار گیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha