۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85297032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تربت‌حیدریه: ولایت‌مداری محوری‌ترین ویژگی بسیج است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، بسیج هیچ‌گاه مقابل دشمن کرنش و تقاضای عجز و ناتوانی نکرده و با اقتدار از فرهنگ و تفکر بسیجی دفاع و به تبیین آن پرداخته‌ است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی روز دوشنبه در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج در دیدار با بسیجیان و فرمانده بسیج سپاه ناحیه تربت‌حیدریه افزود: بسیجیان نمونه بارز صبر هستند و این خصلت زیبا، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و پیروزی رسانده‌ است.

وی بیان کرد: امروز ایران در تصمیمات جهانی نقش مهمی دارد و این را در هفته‌های اخیر نیز شاهد بودیم، زیرا این مردم با بصیرت و آگاهی، با حضور در میدان و همچنین صحنه دیپلماسی مقتدر و البته توان بازدارندگی نیروهای مسلح، قوی شده‌ است.

امام جمعه تربت‌حیدریه همچنین اظهار کرد: ملل مسلمان و دولت‌ها همه باید بدانند نجات از گرفتاری‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی فقط با محو رژیم صهیونیستی امکان پذیر بوده و باید این غده سرطانی محو شود.

تفکر بسیج نجات بخش کشور است

فرمانده بسیج سپاه پاسداران ناحیه تربت‌حیدریه نیز در ادامه گفت: بسیج در آزمون میدان‌های مختلف و به خصوص دفاع مقدس موفق و سربلند بیرون آمده، زیرا بسیج صرفا یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک فرهنگ و تفکر و مکتب است.

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان افزود: هر کجا انقلاب و نظام با چالش مواجه شود، در حکم نسخه نجات بخش پا به میدان می‌گذارد.

وی بیان کرد: همچنین بسیج به عنوان مظهر وحدت، آگاهی، بصیرت و مجاهدت در همه دورانها بوده و هست.

فرمانده بسیج سپاه پاسداران گفت: امروز همه نگاه‌های دنیا به سمت ام‌القری جهان اسلام و تمام واکنش ها به سمت سخنرانی مسوولان ایرانی است و این بدان معناست که ایران نقش نخست منطقه را در غرب آسیا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha