قدیمی: پاداش ملی‌پوشان هاکی پرداخت  می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هاکی گفت: پاداش کسب مقام سوم جهان تیم ملی فراموش شده بود و در دوره جدید وزارت، این مسئله نیز پیگیری و در حال انجام است.

بهرام قدیمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص رویدادهای پیش روی ورزش هاکی ایران اظهار داشت: آذرماه مسابقات هاکی سالن رده‌های سنی را در کرمانشاه برگزار می‌کنیم و پس از آن نیز لیگ مردان را با ۱۰ تیم از استان‌های مختلف ایران از ۴ تا ۸ دی در پیش داریم. پس از اتمام مسابقات لیگ اردوی تیم‌های ملی هاکی چمن و سالن بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود تا برای اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند آمادگی لازم را کسب کنند.

وی افزود: اردوی بانوان را در شهرهای جهرم و شیراز و اردوی مردان را در تهران و همدان برگزار کنیم تا تمرکز روی پایتخت را از بین ببریم.

قدیمی خاطر نشان کرد: مربی خوب چینی آمریکایی را برای تیم ملی بانوان آوردیم و ۴۰ بازیکن نیز در اختیار او گذاشتیم تا بتواند بهترین ورزشکاران را برای رقابت‌های آسیایی انتخاب کند. در بخش مردان هم مربیان داخلی خوب را داریم که هم تیم‌های بزرگسالان و زیر ۲۱ سال را در بخش چمنی و سالن هدایت می‌کنند.

رئیس فدراسیون هاکی درمورد مشکلات شغلی ملی‌پوشان و حمایت از آن‌ها گفت: حل مشکلات شغلی ملی‌پوشان را در مجمع مطرح و تصویب کردیم و با وزیر ورزش، سید محمد پولادگر و آرش فرهادیان نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا مسئله اشتغال برای ملی‌پوشان ما پیگیری و انجام شود. پاداش کسب مقام سوم جهان برای ورزشکاران ما فراموش شده بود و در دوره جدید وزارت، این مسئله نیز پیگیری و در حال انجام است.

وی درباره بخش همگانی خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم با عملکرد و پیشرفتی خوب، تا الان یک هزار نفر را فقط در تهران بیمه کنیم. این عدد در دوره‌های قبلی تنها ۲۴ نفر بود. در کیش برای ۴۰۰ نفر و در کرج نیز برای ۴۵۰ نفر بیمه گرفتیم و فدراسیون پزشکی و ورزشی هم با همکاری خوبی که داشت ۵۰ درصد تخفیف برای ورزشکاران ما در نظر گرفت.

قدیمی افزود: فعالیت خوبی در آموزش و پرورش انجام دادیم و در مدارس از رشته هاکی استقبال شد. استعدادیاب‌های ما بسیار خوب وظیفه خودشان را انجام می‌دهند. کلاس‌های داوری درجه ۳ را برای آموزش و پرورش در نظر گرفتیم و مسابقاتی نیز از هفته دیگر برای دانشجویان برگزار خواهیم کرد. همانطور که برای اولین بار مسابقات پیشکسوتان را برگزار کردیم، مسابقات دانشجویی را نیز برگزار و بهترین نفرات برای رقابت‌های جهانی اعزام می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha