معاون خدمات شهری شهرداری اهواز: جلوگیری از ورود آب به داخل منازل مردم در اولویت است + فیلم
تصویر آرشیوی است

اهواز - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اینکه جلوگیری از ورود آب ناشی از بارندگی‌های امروز دوشنبه به داخل منازل، اولویت کاری مدیریت شهری است گفت: تمام تیم‌های عملیاتی ما در حال کار هستند تا تردد شهروندان در شهر دچار چالش نشود.

علی شمس روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اینک در حال تخلیه آب از معابر سطح شهر هستیم و با کاهش حجم بارندگی‌ها، دفع آب‌های سطحی با روند بهتری امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به آبگرفتگی های مرکز شهر و به ویژه خیابان "ادهم" با کمک سازمان آتش نشانی، جلوگیری از ورود آب جمع شده ناشی از بارندگی‌ها به منازل مردم را در دستور کار داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به آبگرفتی در نقاط مختلف شهر گفت: تمام هشت منطقه شهرداری اهواز در آماده باش بوده تا دفع آب‌های سطحی با سرعت بیشتری همراه باشد.

جمع آوری آب‌های سطحی توسط ۳۸ پمپ مکنده و تانکر

وی افزود: ۳۸ پمپ به همراه تانکرهای مکنده شهرداری، در حال جمع آوری آب از سطح شهر هستند. همچنین آتش نشانی به صورت ویژه در حال تخلیه آب از خیابان ادهم است.

شمس گفت: با توجه به اینکه خروجی آب مشخص است، برای دفع آب از سطح شهر نیاز به زمان است که امیدوارم تا ظهر تمامی آب ها تخلیه شود.

گفتنی است بارش باران از بامداد روز دوشنبه در اهواز و دیگر نقاط خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha