۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85297267
T T
۳۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی طلا در قزوین نقره داغ شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85297267
قاچاقچی طلا در قزوین نقره داغ شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف یک کیلو و ۳۷۰ گرم طلای قاچاق به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد ریال از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز دوشنبه در بیان جزییات این خبر، اظهار کرد: واحدهای گشت خودرویی یگان امداد شهرستان قزوین به منظور پیشگیری از قاچاق کالا و اقلام ممنوعه، کنترل خودروهای عبوری از جاده های ارتباطی استان را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: ماموران در این راستا یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تبریز عازم تهران بود را متوقف کرده و در بازرسی از آن یک کیلو و ۳۷۰ گرم طلای فاقد مجوز که به صورت ماهرانه ای در قسمت بار جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین، ارزش طلاهای کشف شده را براساس اظهار نظر کارشناسان ۲۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: راننده اتوبوس در این رابطه به عنوان متهم دستگیر و به همراه طلای کشف شده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

توقیف لوازم الکترونیکی قاچاق در قزوین

رییس پلیس امنیت اقتصادی قزوین از کشف لوازم الکترونیکی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد تصریح کرد: در راستای تداوم طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در راه های ارتباطی استان، به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، سه دستگاه تلویزیون و 15 دستگاه لپ تاپ خارجی قاچاق کشف و 2 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین ارزش ریالی کالاهای کشف شده را برابر اظهار نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهمان دستگیر شده همراه با پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حاجیان راد اضافه کرد: سودجویان و متخلفان اقتصاد داخلی کشور بدانند پلیس با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha