۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85297275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساوه: هوشیاری و آگاهی در زمان مناسب مهمترین ویژگی بسیج است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: هوشیاری و آگاهی در زمان مناسب از مهمترین ویژگی های بسیج به عنوان مهمترین نیروی مردم انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان اقشار بسیج شهرستان ساوه اظهار کرد: امام راحل به عنوان یک سرباز ولایی با تاسی گیری از آموزه های الهی و قرآنی شجره طیبه الهی بسیج را پس از یک هزار و ۴۰۰ سال دوباره زنده کرد.

وی اضافه کرد: بسیج در این مدت با اتکا به این آموزه ها هرکجا کاستی و محرومیت بوده توانسته در عرصه به شکل تاثیر گذاری حضور پیدا کرده و آبادانی و روشنایی را برای جامعه و انقلاب به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام رحیمی گفت: هوشیاری و اگاهی در زمان مناسب مهمترین ویژگی است که بسیج توانسته در چهار دهه گذشته از خود نشان دهند به طوریکه بدون منتظر ماندن برای دستور به صورت خودجوش در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است.

وی همچنین تشکیل بسیج علمی-فرهنگی و نظامی را از مهمترین دستورات الهی برای مسلمانان اعلام کرد و افزود: نجات از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها با اتکا به این دستور امکان پذیر بوده که نیروی بسیج کاملا به آن اگاه است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این آیین گفت: بسیج در چهار دهه گذشته در هر مرحله ای از انقلاب نقش آفرین بوده و در برحه های حساس به موفقیت و سربلندی رسیده است.

سرهنگ علیرضا مهدی بسیج یک لباس ساده نیست بلکه یک تفکر است یاداور شد: این تفکر هم اکنون به گونه در بین آزادیخواهان جهان ریشه دوانده که اعتراض کشورهای اروپایی به مساله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه می توان نشانه های صدور فرهنگ بسیج را مشاهده کرد.

وی افزود: هر کجا انقلاب و نظام با چالش مواجه شود، در حکم نسخه نجات بخش پا به میدان می‌گذارد و بسیج به عنوان مظهر وحدت، آگاهی، بصیرت و مجاهدت در همه زمان ها بوده و هست.

مهدی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال ۳۰۰ رویداد در ۴۰ عنوان در این شهرستان برنامه ریزی شده است اضافه کرد: با آمادگی کامل به دنبال برگزاری رویدادهای هفته بسیج هستیم تا بتوانیم اقدامات شاخص بسیج در حوزه خدمت رسانی به مردم در مناطق کم برخوردار و تحقق جهاد تبیین را به جامعه معرفی کنیم.

وی گفت: اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان، راهیان پیشرفت، نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا، تحلیل از پیشکسوتان بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره جهادگران ایثار و شهادت و یادواره شهدا از دیگر رویدادهای برنامه ریزی شده ویژه هفته بسیج در ساوه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha