دستاوردهای سفر آیت الله رئیسی به شهریار فصل جدیدی از پیشرفت شهرستان را رقم زد

شهریار - ایرنا -سرپرست فرمانداری ویژه شهریار تاکید کرد : دستآوردها و مصوبات سفر آیت الله رئیسی به شهریار ، فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم می نماید.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه شهریار از استقبال کم نظیر مردم از حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه در سفر به این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار پس از ۳۴ سال انتظار مردم این شهرستان محروم، دیروز یکشنبه همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی ۳۴ سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.

با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته موفق شده ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده ۳۰ ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح امروز با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح شد.

علیرضا فاتحی نژاد در این پیام گفت : بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان شهریار با استقبالی کم‌نظیر و حماسی از رییس‌جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه، جلوه هایی ناب از اتحاد و همدلی و حمایت قاطع خویش را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از آحاد مردم شریف شهرستان شهریار به ویژه خانواده های معظم و معزز شهداء و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معظم، فرهنگیان و دانش آموزان، کشاورزان و روستائیان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران، بخشداران و دهیاران، دانشگاهیان فرهیخته، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، کارکنان و مسئولین ادارات که با شرکت در مراسم استقبال، جلوه های ماندگاری از پیوند مستحکم دولت و ملت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهریار تاکید کرد : رجای واثق دارم به یاری پروردگار متعال دستآوردها و مصوبات این سفر، فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت شهرستان شهریار را فراهم نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha