استاندار فارس: راه اندازی ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا شتاب گیرد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس در جریان بازدید سرزده از شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا، بر لزوم تسریع در راه اندازی ناحیه آموزش و پرورش این شهر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه روز دوشنبه در جریان این بازدید سرزده، با اشاره به مسائل مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و کمبود مدارس در صدرا افزود: لازم است ضمن تسریع در راه اندازی ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا، طی دو هفته آینده، با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان، سازمان نوسازی مدارس استان، مجمع خیرین مدرسه ساز، شهرداری صدرا و شرکت عمران و توسعه این شهر، توافقنامه ای برای ساخت ساخت ۱۷ مدرسه و هنرستان که کمبود شهر صدراست، تنظیم و تحویل اینجانب دهند.

دکتر ایمانیه، یکی دیگر از کمبودهای شهر صدرا را مربوط به حوزه بهداشت و درمان این شهر دانست و ادامه داد: به منظور حل مشکلات این حوزه نیز به زودی تفاهم نامه‌ای به امضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهرداری و شرکت عمران و توسعه شهر صدرا خواهد رسید و با شناسایی و احصای معضلات بهداشت و درمان این شهر، نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.


استاندار فارس، ابراز امیدواری کرد که با افتتاح فاز نخست بیمارستان دولتی خاتم الانبیاء (ص) در صدرا، مسیر خدمت‌رسانی به مردم صدرا و شیراز هموارتر شود.

ایمانیه، خواستار جدی تر شدن روند برخورد با زمین خواری و کوه خواری به عنوان یک معضل شد و گفت: هرچند قرارگاه مبارزه با کوه‌خواری و زمین خواری، شهرداری صدرا و شرکت عمران و توسعه این شهر اقداماتی در این زمینه انجام داده‌اند اما این اقدامات کافی نیست و ضرورت دارد که با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و استفاده از ابزارهای پیشرفته و به روز از جمله پهپاد، محدوده نظارت‌ها توسعه و گسترش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha