۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85297503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عربستان میزبان سمینار بین‌المللی مقابله با اطلاعات نادرست درباره مسئله فلسطین

تهران-ایرنا- اتحادیه خبرگزاری‌های سازمان همکاری اسلامی (یونا) از میزبانی عربستان از سمینار بین المللی با محوریت مقابله با اطلاعات نادرست و غرض ورزی نسبت به مسئله فلسطین خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، یونا در این باره اعلام کرد که این سمینار بین المللی یکشنبه ۲۶ نوامبر در شهر جده عربستان و با نظارت محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام و رئیس هیئت علمای مسلمین و حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و همچنین احمد عساف، ناظر رسانه‌های رسمی فلسطین برگزار می‌شود.

این سمینار با حضور نمایندگان خبرگزاری‌های بزرگ اسلامی و بین‌المللی، برجسته ترین رهبران مذهبی، فکری، حقوقی و حقوق بشری و رهبران سازمان‌های بین المللی برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش، در این سمینار موضوعات مختلف ازجمله غرض ورزی و گمراهی در رسانه های بین‌المللی و به ویژه در رابطه با مسئله فلسطین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هدف از این سمینار، شناسایی کاستی‌ها در برخورد رسانه‌ها با مسائل بین‌المللی به‌ویژه مسائل مذهبی و رصد تأثیر منفی تحریک و سوگیری در گفتمان رسانه‌ای و خطر آن برای جوامع بشری و همچنین تشکیل یک اتحادیه بین‌المللی مشترک در برابر خطرات ارائه اطلاعات نادرست و نفرت پراکنی در گفتمان رسانه‌ای است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha