شهرداری تهران: مشکل آبگرفتگی نداریم/ لایروبی انهار مرتب انجام شده است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش نسبتا سنگین در پایتخت گفت: اقدامات پیشگیرانه لازم انجام شده و در معابر شهری و بزرگراهی هیچگونه آبگرفتگی گزارش نشده است.

علیرضا جعفری عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: اکنون در مناطق ۲۲ گانه شهرداری شاهد بارش باران هستیم اما تیم‌های عملیاتی شرکت پسماند، آتش نشانی و خدمات شهری مناطق در آماده باش کامل هستند و در برخی نقاط نیز مشغول خدمت رسانی و رفع آبگرفتگی معابر هستند.

وی اظهار کرد: بارش‌ها در مناطق شمالی تهران بیشتر است به همین منظور تیم‌ها در این مناطق با تعداد بیشتری مستقر و مشغول خدمت رسانی هستند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: از مدت‌ها قبل عملیات لایروبی انهار انجام شده و سه تا چهار مرتبه کلیه انهار شهر تهران لایروبی شده لذا مشکلی در زمینه آبگرفتگی انهار نداریم.

جعفری تاکید کرد: هم اکنون نیز مشکل خاصی در سطح شهر تهران وجود ندارد و بطور مرتب از طریق دوربین‌های نظارتی حمل و نقل و ترافیک و ستاد بحران مناطق مختلف شهر رصد می‌شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران یادآور شد: نیروهای عملیاتی بطور ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی به مردم هستند و شهروندان تهرانی نگران بارش برف و باران نباشند.

وی در خصوص وضعیت ترافیک معابر نیز گفت: با توجه به اینکه بارش باران در زمان شلوغی ترافیک در حال باریدن است، ترافیک سنگین است اما وضعیت معابر شهری و بزرگراهی بدلیل بارش باران دچار مشکل نیست و تمامی معابر باز است.

به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، این سامانه بارشی تا عصر چهارشنبه در تهران فعال خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha