تردد خودروها در گردنه‌های کوهرنگ با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان گفت: هم‌اکنون تردد خودروها در گردنه‌ها و جاده‌های مناطق مستقر در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

روح‌الله غلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بارش‌های سامانه بارشی اخیر در برخی محورهای ارتباطی از شامگاه یکشنبه و در بقیه جاده‌ها از صبح دوشنبه آغاز شد.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ افزود: هم‌اکنون تردد خودروها در تمامی محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری روان و همه جاده‌ها باز است.

غلامی تصریح کرد: در زمان فعالیت سامانه‌های بارشی احتمال جاری شدن روان‌آب‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم خودداری مردم از سفرهای غیرضروری، کوهنوردی، قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها و مناطق مرتفع یادآور شد: رانندگان احتیاط کامل در رانندگی را مورد توجه جدی قرار دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: انتظار می‌رود رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند و تجهیزات زمستانه، سوخت مافی، خوراک، لباس گرم و سایر تجهیزات مورد نیاز را به‌همراه داشته باشند.

غلامی گفت: هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ راهدار با ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در ۴۲ مرکز راهداری چهارمحال و بختیاری مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

چری، شاه‌منصوری و عسل‌کشان از مهمترین گردنه‌های شهرستان کوهرنگ است که تردد در زمان بارش برف در این مناطق با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha