سیلاب موجب ریزش کوه در محورهای ارتباطی یاسوج شد

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: بارش شدید باران در این شهرستان موجب ریزش کوه در برخی راههای ارتباطی، قطعی برق و آبگرفتگی معابر در یاسوج و حومه شد.

شهرام مهدوی مطلق دوشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در محدوده تونل گل زدی واقع در جاده یاسوج به بابامیدان ریزش سنگ وجود داشته است.

وی افزود: همچنین در جاده پاتاوه به دهدشت و دیگر محورهای ارتباطی اصلی منتهی به شهرستان ریزش نقطه ای سنگ داشته ایم که همگی با تلاش راهداران برداشته شده اند و هم اینک تردد در مسیرهای اصلی و فرعی روان است.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: سطح آبگرفتگی ها در نقاط مختلف شهرستان بالاست به گونه ای که در مهریان و بلهزار و گوشه آبگرفتگی شاهد بودیم که با کمک و ورود به موقع راهداری، شهرداری و آتش نشانی وضعیت بهتر شد.

مهدوی مطلق عنوان کرد: در محدوده بیمارستان شهید جلیل و پل سوم بشار آبگرفتگی زیاد است و منطقه تل خسرو هم آبگرفتگی معابر و منازل وجود داشت که با کمک شهرداری و دهیاری رفع شد.

وی ابراز کرد: در پی این بارش ها، از عصر امروز تاکنون برق منطقه لوداب قطع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بارندگی باعث آبگرفتگی برخی معابر و واحدهای مسکونی در استان شده به طوری که منزل یکی از شهروندان یاسوجی به طور کامل تخلیه و ساکنان آن به جای دیگری منتقل شدند.

علیرضا نیکروز افزود: جاده یاسوج به بابامیدان که به علت ریزش سنگ بسته شده بود به همت نیروهای خدمات رسان استان بازگشایی شد.

وی بیان کرد: بقیه راه های کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در آنها ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت استان در پی بارندگی های شدید به صورت مداوم و ساعتی در گفت و گو با فرمانداران رصد می شود و تاکنون بارندگی مشکل خاصی ایجاد نکرده است.

وی تاکید کرد که همه نیروهای ستاد بحران در آمادگی کامل برای خدمات رسانی به سر می برند و برخی امدادگران به شکل خستگی ناپذیر در حال فعالیت هستند.

براساس آخرین اطلاع رسانی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بارندگی تاکنون در برخی نقاط مانند قلعه دختر ۶۳ و باشت ۵۸میلی متر گزارش شده است.

براساس این گزارش سامانه بارشی که بامداد امروز فعالیت خود را در تمام نقاط استان آغاز کرده تا پایان وقت امشب فعال خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha