۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۴۷
کد خبر: 85297710
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

فرماندار:رفع موانع پروژه های عمرانی تالش در دستور کار است

تالش- ایرنا- فرماندار شهرستان تالش گفت: موانع اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان تالش با استفاده از تمامی ظرفیت ها در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، "ایرج موذن" عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های در دست اجرای بخش مرکزی شهرستان تالش، اظهارداشت: تشکیل کارگروه ویژه برای استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری و تکمیل زیر ساخت روستاهای گردشگری در شهرستان تالش صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در اجرای سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار گیلان، رفع موانع اجرایی پروژه های عمرانی با استفاده از تمامی ظرفیت های ممکن، اولویت اصلی شهرستان است.

فرماندار شهرستان تالش با اشاره به جزئیات پروژه های در دست اجرای بخش مرکزی این شهرستان توضیح داد: گاز رسانی بخش مرکزی تالش با رفع موانع اجرایی در قالب ۲ خوشه با اجرای شبکه گذاری حدود ۲۲۰ کیلومتر و ساخت و نصب پنج ایستگاه تقلیل فشار در سال های گذشته یکی از این پروژه ها است. همچنین گازرسانی به روستاهای کوهستانی بخش مرکزی در دست اجرا بوده تا ضمن برخورداری مردم منطقه، کمک شایانی در حفظ و صیانت از منابع طبیعی و همچنین مهاجرت معکوس از شهر به روستا انجام شود.

وی بیان کرد: در این پروژه تعداد ۲۱ روستا از گاز بهره مند خواهند شد و ۲۸۵۰ خانوار مشترکین گازکشی در این منطقه هستند؛ برای تحقق این مهم ۱۳۶ کیلومتر لوله گذاری لازم داریم که از این میزان ۸۷ کیلومتر آن انجام شده است؛ در بخش خوشه بسک هم از این پروژه گاز رسانی، ۱۳ روستا بهره مند خواهند شد که ۱۰۵۲ خانوار مشترکین این بخش هستند و ۸۲ کیلومتر لوله گذاری برای تحقق این امر لازم داریم که از این مقدار ۱۳ کیلومتر اجرایی شده است.

موذن گفت: یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام شهرستان پروژه لایه دوم روکش آسفالت محور کیشون بن - ماشین خانه است که این پروژه به طول چهار کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دست اجرا است. همچنین پروژه ایمن سازی ۲ نقطه از محور تالش به آق اولر نیز در دست اجر است که شامل تعریض، حذف قوس و ایمن سازی جاده محور تالش به آق اولر در کیلومتر ۱۷ موسوم به سخته کش می شود. همچنین کیلومتر ۲۵ موسوم به سه راهی زربیل توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز در دست اجرا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش از پروژه های عمرانی روستاهای ثبت ملی آق اولر، مریان و شیله وشت بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha