معاون استاندار یزد: ترویج امید و اعتماد هدف بسیجیان باشد

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ترویج روحیه امید و اعتماد در جامعه هدف بسیجیان دلاور در جامعه اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا، "علی‌اکبر عزیزی" روز دوشنبه در جشنواره جهادگران عرصه سازندگی استان با تبریک هفته بسیج افزود: جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد محرومیت زدایی موجب اعتماد بخشی در جامعه اسلامی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: باید بیش از گذشته روحیه جهادی و حماسی خود را حفظ کنیم و خود را برای صحنه‌ها و روزهای سخت امید آفرینی آماده کنیم و همه باید در مسیر آن حرکت کنند.

این مسئول به حوادث اخیر فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: اتفاقات این روزها معمولی نیست و مسئله سرنوشت‌ساز دنیای اسلام و زمینه‌سازی‌ برای ظهور امام زمان(عج) است و حضور بیست و چند میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی و اتفاقاتی که این دجال‌ها در منطقه غزه و فلسطین رقم زدند نشانه‌های ظهور است و ما باید در این زمینه هوشیار و آماده باشیم.

عزیزی گفت: امروز روزی است که باید تلاش کرد فرهنگ ناب بسیجی را در عرصه‌های مختلف وارد کرد و آنها که این موضوع را انکار می‌کنند یا از آن بی‌اطلاع هستند آینده را نخواهند داشت چرا که بر اساس آیه قرآن آینده از آن مستضعفان است و منجی خواهد آمد و وارثان زمین مستضعفان خواهند بود.

معاون استاندار یزد: ترویج امید و اعتماد هدف بسیجیان باشد

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: با دیدن روحیه جهادی و صحنه‌های کمک و خدمات رسانی جهادگران به خود می‌بالیم که نظام و انقلاب اسلامی چنین سربازان باوفا، بابصیرت و ولایتمداری دارد و باید این روحیه روز به روز تقویت شود.

سردار " حسین زارع کمالی " با بیان اینکه بسیج مستضعفان برای تبدیل تهدیدات به فرصت تشکیل شد افزود: بسیج در اوج بحران‌آفرینی دشمنان اسلام بنا به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) که بر گرفته از سیره و روش حکومت پیامبر(ص) بود تشکیل شد.

وی با اشاره به اقدامات و ماموریت‌های بسیج گفت: بسیج یک روز در مقابل تهاجمات داخلی و درگیری‌های قوی و قبیله‌ای که با پشتوانه استکبار جهانی آغاز شد ایستاد و روزی دیگر بر حسب ماموریت خود در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha