۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۲
کد خبر: 85297956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات رسانی اصناف فارس به محرومان در یک هزار نقطه کشور

شیراز- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار گفت: همزمان با هفته بسیج، اصناف این استان در یک هزار نقطه کشور به محرومان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار امیر جاهدی، شامگاه دوشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی سه افزود: بر این اساس در قالب این رزمایش گروه‌های جهادی – تخصصی اصناف به یاد شهید والا مقام حاج اسماعیل رضایی شهید شاخص اصناف ۱۰۰ هزار خدمت ارائه خواهند داد.

وی، با اشاره به پیشگامی بازاریان و اصناف در کمک رسانی به محرومان ادامه داد: در دوران شیوع کرونا نیز مجموعه اصناف پای کار بودند و در مراحل مختلف به کمک محرومان شتافتند.

او اظهار کرد: در ادامه این حمایت ها، امسال و همزمان با هفته بسیج نیز شاهد خدمت رسانی اصناف استان فارس به محرومان خواهیم بود.

حضور بسیج در صحنه جنگ فرهنگی
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار، با اشاره به نقش آفرینی و حضور موثر بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز بسیج در صحنه و عرصه جنگ فرهنگی که دشمن بر علیه کشورمان به راه انداخته حضور گسترده و موثر دارد.

سرهنگ جاهدی افزود: امروز در گستره بسیج شاهد رشد و بالندگی هستیم و نتیجه و تبلور این رشد و توسعه فرهنگ بسیج را می‌توان در غزه دید.

وی ادامه داد: ضربه سختی که رژیم صهیونیستی در این ایام به دست نیروهای مقاومت خورد قابل ترمیم نیست و این رژیم و حامیان آن روز به روز بیشتر و بیشتر در باتلاق فرو خواهند رفت.

سازماندهی ۱۱۰ گروه جهادی در اتاق اصناف فارس
مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه فجر فارس نیز گفت: هم اینک ۱۱۰ گروه جهادی در اتاق اصناف این استان سازماندهی شده‌اند.

مهدی دوکوهکی افزود: در مرحله قبل شاهد حضور ۶۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران بودیم که در این مرحله هم شاهد حضور همین تعداد از گروه‌‎های جهادی خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha