خوزستان برترین هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: این هیات در ارزیابی عملکرد فدراسیون، به عنوان برترین در سطح کشور شناخته شد.

جمال فتاحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در این رتبه‌بندی که از سوی فدراسیون اعلام شد، استان خوزستان با عملکردی موفق در میادین داخلی و خارجی و از جمله مسابقات جهانی، برای سومین سال متوالی عنوان نخست کشور را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزش بیماران خاص کشور در سال ۱۴۰۱، مواردی از جمله برگزاری المپیاد ورزش بیماران خاص استان، میزبانی از اردوی تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف، اعزام به مسابقات بین المللی، افتخارآفرینی در مسابقات قهرمانی کشور و تجلیل از مدال آوران مسابقات داخلی و خارجی مدنظر بوده است.

فتاحی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سه سال گذشته به عنوان هیات برتر کشور معرفی شدیم که این موضوع مرهون تلاش تمام علاقه‌مندان به این رشته در استان است.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان با بیان اینکه خوزستان از قطب‌های اصلی ورزش بیماران خاص کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: نباید به جایگاه خود در کشور دل ببندیم بلکه باید با ارائه برنامه‌ای منسجم، به دنبال گسترش این رشته در استان باشیم.

وی از حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در کسب این عنوان تقدیر و ابراز امیدواری کرد: در سال جاری موفقیت‌های بیشتری برای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان حاصل شود.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۲۳۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha