اساتید دانشگاه در برابر توطئه دشمنان وقایع را برای نسل جوان تبیین کنند

سنندج- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: وظیفه همه به ویژه اساتید دانشگاه‌ این است در برابر صف آرایی دشمنان، آفندی عمل کرده و وقایع را برای نسل جوان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام طاها توکلی روز سه‌شنبه در نشست سراسری جبهه علمی و فرهنگی ۳۰ هزار نفری اساتید بسیجی در سنندج اظهار کرد: موضوعات جهاد تبیین مشخص است و هر آنچه دشمن هدف گرفته را باید به صورت اقناعی برای جامعه و نسل نو تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از رو شمشیر را بسته و سیاست پنهانی ندارد، افزود: اگر افرادی دچار نوسان و ریزش می شوند، بخاطر این است که دام دشمن فراگیر است و توان مقابله با توطئه های آن را ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: یکی از ضعف های ما این است که سراغ اقشار به ویژه نسل نوجوان و جوان نرفتیم، لذا لازم است برای تنویر افکار آنان گام برداریم.

حجت الاسلام توکلی تاکید کرد: امروز تمام جنبشهای آزادی بخش به اعتبار دین احیا شدند و صحت این حرف ها را در مبارزه مجاهدان فلسطینی می بینیم و به نتیجه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هر انقلابی که جهان بینی آن بر مبنای دین نبوده شکست خورده است، افزود: دینی که براساس لیبرال دموکراسی باشد، جوابگوی نیازهای جامعه نیست اما دینی که مانند اسلام جامعیت و مطلوبیت دارد، مقدس و سعادت بخش است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: دشمنان در طول ۴۴ سال از انقلاب اسلامی، با برنامه ریزی های مختلف سعی در دگرگونی نظام داشتند اما به برکت ثبات قدم و پایداری ملت ایران راه به جایی نبرد.

حجت الاسلام توکلی اشاره ای به عملیات طوفان الاقصی داشت و آن را کاری بسیار بزرگ دانست و ادامه داد: رزمندگان مقاومت با امکانات بسیار ناچیز موازنه قدرت را در سرزمین های اشغالی تغییر دادند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کردستان هم گفت: این دانشگاه دارای پنج دانشکده و سه هزار و ۸۰۰ دانشجو در ۴۲ کد رشته است.

آرمان منتشلو یادآور شد: ۷۰ درصد فارغ التحصیل این دانشگاه شاغل بوده و ۱۰۰ درصد نخبگان هم در کشور حضور دارند و خدمت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha