۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85298013
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ری: بسیج به عنوان ظرفیت قوی مردمی همواره در میدان است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری با تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین، گفت: بسیج از ابتدای انقلاب به عنوان یک ظرفیت قوی مردمی در میدان بوده است.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: در طول انقلاب یک معماری برای بسیج انجام شده است که باید به نسل جدید ما معرفی شود، از اینرو ضروری است با برنامه ریزی مناسب جهت آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با گفتمان، اهداف و دستاوردهای بسیج اقداماتی انجام پذیرد.

وی با قدردانی از مدیران و مسئولین نواحی و مناطق آموزش و پرورش به جهت برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبانماه در شهرستان ری تاکید کرد: ما علاوه بر غافل نبودن از ظرفیت های بسیج میبایست تلاش نماییم تا عمق این ظرفیت عظیم را به نسل جدید و دانش آموزی که روزهای جنگ و میدان های نبرد را ندیده و تجربه نکرده است منتقل کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ری افزود: در آستانه ایام عزاداری فاطمیه هستیم، شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا «س» و سیره زندگانی آن حضرت بویژه در حوزه عفاف و حجاب از ظرفیت های بسیار مهم و اثرگذاری است که باید مجموعه آموزش و پرورش بویژه حوزه معاونت پرورشی برنامه های مناسبی را برای این ایام طرح ریزی کند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: همه ما رفتنی و فراموش شدنی هستیم و تنها چیزی که تا ابد باقی می ماند ذات اقدس احدیت و سلاله پاک اهل بیت (ع) است. پس باید این باور و اعتقاد را در دلهای دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور و نظام جمهوری اسلامی با برنامه های مناسب مستحکم کرده و زنده نگاه داریم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری ادامه داد: درحال نزدیکی به ایام برگزاری انتخابات هستیم. دوستان و همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش باید فضا را برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده کنند، همه ما کارگزاران نظام جمهوری اسلامی هستیم حتی معلمان پایه های ابتدایی مدارس نیز باید پیرامون برگزاری انتخابات و اثرات و فواید آن برای کشور و جامعه با دانش آموزان خود در حد درک و سطح سواد دانش آموزان صحبت کنند

. باب الحوائجی اضافه کرد: ایجاد فضای انتخاباتی در مدارس و کلاس های درس موجب ایجاد حس کنجکاوری و طرح سوالاتی در ذهن دانش آموزان می شود که او با مطرح کردن این مباحث میان اعضای خانواده خود به نوعی عامل تشویق و اعضا به مشارکت در فرآیند انتخابات شده و در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی نقش آفرین خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: از خانواده بزرگ و شریف آموزش و پرورش، کلیه معلمان و فرهنگیان و نیز مجموعه انجمن های اولیاء و مربیان درخواست دارم باحرکت در مسیر انتخاباتی شدن فضای خانه و مدرسه ها، زمینه برگزاری انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم سازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha