۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85298087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان مینودشت برای مدیران آموزش و پرورش این شهرستان اعلام جرم کرد

گنبدکاووس- ایرنا- دادستان مینودشت در پی حادثه سقوط درخت روی دانش‌آموزان یکی از مدارس این شهرستان هنگام حضور در اردوی تفریحی، برای ۲ مدیر آموزش و پرورش مینودشت اعلام جرم کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از دادگستری گلستان، سیدرضی حسینی گفت: با وجود هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، دیروز ۲ مدرسه مینودشت در مقطع ابتدایی و متوسطه، اردوی دانش آموزی در جنگل باقرآباد این شهرستان برگزار کردند.

وی افزود: با شدت گرفتن وزش باد، یکی از درختان جنگلی سقوط کرد که بر اثر این حادثه یک معلم و ۲ دانش آموز مقطع ابتدایی صدمه دیدند و حال یکی از دانش آموزان وخیم است و پزشکان برای نجات جان این کودک همچنان در تلاش هستند.

دادستان مینودشت افزود: در پی این حادثه، پرونده در دادسرای مینودشت تشکیل و سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر مدرسه به دادسرا احضار شدند.

حسینی بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و وزش محسوس باد در روز حادثه، باید اردو لغو می‌شد اما این اتفاق نیفتد و این حادثه روی داد.

وی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است و با مقصران حادثه برخورد خواهد شد.

رییس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس هم در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سطح هوشیاری «عماد شاملو» دانش آموز پایه سوم دبستان شاهد شهر مینودشت که روز گذشته براثر شکستگی و سقوط درخت در یک اردوی تفریحی از ناحیه سر مصدوم شده بود، پایین است.

رسول صلاحی افزود: سطح هوشیاری این دانش آموز در مرز سه است و با دستگاه ونتیلاتور تنفس مصنوعی دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه دانش آموز مصدوم در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان شهید مطهری بستری است، اضافه کرد: مصدوم، خونریزی فعال مغزی دارد و مراحل مداوای وی توسط کادر پزشکی درحال انجام است.

به گزارش ایرنا، ۲ نفر از دانش آموزان پایه سوم دبستان شاهد پسران شهر مینودشت که دیروز به اردوی تفریحی جنگل باقر آباد این شهرستان اعزام شده بودند، براثر وزش شدید باد و شکسته شدن و سقوط یک اصله درخت، یکی از ناحیه پا و دیگری از ناحیه سر مصدوم شدند.

مصدومان این حادثه بلافاصه به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت منتقل و پس از مداوای اولیه جهت ادامه درمان تخصصی به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس از شهرهای همجوار منتقل شدند.

اداره کل هواشناسی گلستان روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای، از نامساعد بودن شرایط جوی و وزش شدید باد و احتمال شکستن درختان در دوشنبه خبر داده و سطح مخاطرات این سامانه را نیز نارنجی اعلام کرده بود.

شهرستان مینودشت با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha