پلیس سیستان و بلوچستان پای کار خدمت رسانی در زلزله زاهدان

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در زلزله زاهدان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پی وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در ساعت ۴۴ دقیقه بامداد در زاهدان، بلافاصله طرح آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در همان لحظات اولیه قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) با حضور تمامی اعضا تشکیل و تدابیر و خط مشی‌های لازم جهت تامین امنیت انتظامی و ترافیکی پس از وقوع زلزله به یگان‍‌های انتظامی ابلاغ کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در میادین و معابر زاهدان به مرحله اجرا گذاشته شد و تیم‌های تخصصی و یگان‌های اجرایی به صورت میدانی در بین مردم حضور پیدا کرده و از زمان وقوع زلزله تا هم اکنون طرح مذکور ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت راه‌های ارتباطی منتهی به زاهدان توسط عوامل پلیس راه و یگان‌های تکاوری خاطر نشان کرد: پلیس همواره در هنگام حوادث طبیعی و رخدادها بیشتر از ایام عادی در کنار مردم و خدمت به آنان را افتخار خود می‌داند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha