کاردار ایران در لندن: آیا دولت انگلیس معنای تظاهرات ۲میلیون نفری علیه اسراییل را می‌فهمد؟

تهران-ایرنا- کاردار ایران در انگلیس گفت: در ۶ هفته اخیر حدود ۲ میلیون نفر علیه حمایت بی قید و شرط انگلیس از خشونت های اسرائیل در غزه اعتراض کردند، آیا این آمار برای بریتانیا معنی دارد؟

به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا، سیدمهدی حسینی متین کاردار جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار تصویری در خصوص موج گسترده اعتراضات مردمی در لندن علیه کشتار و نسل کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، نوشت: «۶ هفته راهپیمایی و تظاهرات ضداسرائیلی در لندن، حداقل ۳۰۰ هزار نفر در هر بار (به گفته منابع انگلیسی). در مجموع حدود ۲ میلیون نفر (۱.۸ میلیون) انگلیسی علیه حمایت بی قید و شرط از خشونت های اسرائیل در غزه راهپیمایی کردند. آیا این آمار برای بریتانیا معنی دارد؟»

کاردار ایران در لندن: آیا دولت انگلیس معنای تظاهرات ۲میلیون نفری علیه اسراییل را می‌فهمد؟

گفتنی است، بر اساس آمارها «۸۰ درصد از مردم انگلیس حامی آتش‌بس فوری در غزه» هستند. این درحالیست که نمایندگان پارلمان این کشور که باید عقاید مردم را نمایندگی کنند، به طرح پیشنهادی یکی از احزاب سیاسی این کشور درباره برقراری آتش‌بس در غزه رای موافق ندادند.

رهبران سیاسی انگلیس از آغاز جنگ غزه با چشم‌پوشی از کشتار فلسطینیان، حمایت تمام عیار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده است و دولت ریشی سوناک برخلاف فراخوان سازمان ملل متحد مخالف برقراری آتش‌بس دائمی در غزه است و چنین طرحی را به نفع گروه‌های مقاومت فلسطینی می‌داند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی نیز «در سایه حمایت لندن و کاخ سفید» به حملات خود علیه غزه ادامه میدهد و تاکید دارد که پایان جنگ در دستور کار این رژیم نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha