روحانی اهل سنت گلستان: کارآمدی بسیج در همه عرصه‌ها اثبات شده است
آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت اینچه برون

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون از توابع گنبدکاووس با تبریک هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) و با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات این نیروی مردمی در عرصه‌های گوناگون گفت: کارآمدی بسیج در همه عرصه‌ها اثبات شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند «مدد هوشمند» روز سه‌شنبه در یادواره ۲ شهید گمنام و غواص شهر اینچه برون گفت: بسیج در نظام اسلامی همانند کشتی نجات است که نیروهای آن با ایثار، اخلاص، عشق به خدا و اسلام در خدمت به مردم تلاش می‌کند.

وی افزود: همه اقشار جامعه عضو بسیج هستند که بنیانگذار جمهوری اسلامی از این تشکل مردمی به‌عنوان مدرسه عشق و ایثار نام بردند.

آخوند هوشمند همچنین بسیج را باران رحمت الهی دانست که در چارچوب قوانین و مقررات به وظایف خود عمل می‌کند و تلاش‌های آن مایه افتخار و خوشحالی مردم است.

امام جمعه اهل سنت شهر اینچه‌برون همچنین با تاکید برضرورت حمایت همگانی از بسیج، بیان داشت: دشمنان انقلاب به دنبال تضعیف اسلام و ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت و نیز اقوام ساکن در ایران اسلامی هستند.

وی گفت: ملت ایران از همه اقوام و مذاهب به برکت جمهوری اسلامی و منویات امامین انقلاب که مطابق موازین قرآن و سیره نبی مکرم اسلام (ص)، توصیه به وحدت می‌کنند، انسجام خوبی دارند.

آخوند هوشمند همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص ۲ شهید گمنام و غواص شهر اینچه‌برون، اضافه کرد: توصیه خداوند به مسلمانان برای مبارزه با دشمنان اسلام، تقویت بنیه نظامی و آمادگی کامل است.

روحانی اهل سنت گلستان: کارآمدی بسیج در همه عرصه‌ها اثبات شده است
یادواره ۲ شهید غواص شهر مرزی اینچه‌برون گلستان

مسوول نمایندگی دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این مراسم با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خود در این حوزه باشند زیرا دشمنان به دنبال آسیب زدن به نسل نوجوان و جوان جامعه از طریق فضای مجازی هستند.

حجت الاسلام مرتضی عمارلو افزود: خانواده‌ها باید بیشتر نسل نوجوان و جوان را با کتاب قرآن به‌عنوان هدایتگر بشر و آموزه‌های اسلامی آشنا کنند زیرا انس با قرآن و نمازخواندن فرد و جامعه را از فساد مصون می‌دارد.

وی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن افزون بر ۱۳ هزار نفر از مردمان آن، اضافه کرد: مردم مظلوم غزه بیش از هر زمان به حمایت امت اسلامی نیاز دارند و برخی کشورهای اسلامی و منطقه باید از ارسال سوخت و موادغذایی برای این رژیم اشغالگر پرهیز کنند.

حجت الاسلام عمارلو ادامه داد: حمایت از مظلوم یک دستور قرآنی و از آموزه‌های دین مبین اسلام است و امت اسلامی نباید در برابر به شهادت رساندن مردم غزه سکوت کنند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۵۲۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha