۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبر: 85298465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان ماشین دودی ری حین سرقت دستگیر شدند

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبر: 85298465
سارقان ماشین دودی ری حین سرقت دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: سه سارق که در حال سرقت ادوات ماشین دودی ری (قطار مسافربری قدیم) بودند دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، اولین قطار مسافری بین تهران و ری ماشین دودی نام داشت و متعلق به دوره قاجار بود که پس از ۸۰ سال فعالیت سرانجام در سال ۱۳۴۱ در آخرین ایستگاه خود واقع در بوستان رازی متوقف شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: در پی گشت زنی های هدفمند و نامحسوس تیم عملیات کلانتری ۱۳۱شهرری، ۲۹ آبان ماه امسال در محدوده خیابان فداییان اسلام به جنوب فردی را در حال بالا رفتن از حفاظ های قطار دودی و ۲ نفر را داخل قطار مشاهده می کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران سریعاً به محل اعزام و سارقان را درحال سرقت مشاهده می کنند که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه سارق را دستگیر و در بازرسی از آنها ادوات سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد دارای سوابق متعدد سرقت هستند که پس از دعوت نماینده سازمان میراث فرهنگی و راه آهن و پایان تحقیقات اولیه متهمان جهت بررسی تخصصی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

دستگیری سارق ۸ میلیارد ریالی منزل در کهریزک

سارقان ماشین دودی ری حین سرقت دستگیر شدند

سرهنگ طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کهریزک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی هویت سارق را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی در ۲۹ آبان ماه امسال در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه و با توجه به مدارک و مستندات موجود به سه فقره سرقت منزل در کهریزک به ارزش حدودی هشت میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس شهرستان ری با بیان این که متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان درخواست می شود ضمن رعایت نکات پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha