۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85298558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمین طرح آبرسانی روستایی زنجان در بخش قره پشتلو افتتاح شد

زنجان - ایرنا - سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای "تیکمه داش" در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان افتتاح شد تا چهارمین طرح آبرسانی روستایی طی سال جاری به بهره برداری برسد.

علی محمد نادرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ این طرح شامل تجهیز یک حلقه چاه با دبی یک لیتر بر ثانیه، نصب دستگاه پمپاژ و برق رسانی و احداث ۱۵۰ متر خط انتقال است.

وی اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح آبرسانی از محل منابع داخلی شرکت تامین شد و با بهره برداری از آن جمعیتی افزون بر ۴۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

نادرخانی تصریح کرد: امسال در قالب اجرای طرح های محرومیت زدایی سه روستای دیگر شامل روستاهای "حاج سیران، چمالو و جوره کندی" در بخش قره پشتلو آبرسانی شده بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، با تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای "قره پشتلو پائین، بیرونده و سلیمان بلاغی"، تمامی روستاهای بخش قره پشتلو تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار می گیرند.

نادرخانی تاکید کرد: توسعه خدمات آبرسانی روستایی به عنوان یک سیاست راهبردی پس از دوران یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفته است که در دولت سیزدهم با شتاب بیشتری پیگیری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha