۱۶ زندانی مالی در خوی آزاد شدند

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85298674
۱۶ زندانی مالی در خوی آزاد شدند

ارومیه- ایرنا- ۱۶ زندانی مالی در زندان خوی با تلاش فرمانداری، هماهنگی رییس حوزه قضایی و دادستان عمومی و انقلاب و خیّران این شهرستان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرماندار خوی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: خشنود کردن خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کاری بزرگ و خداپسندانه است که با توجه به این امر، آزاد شدن چنین زندانیانی، بهترین پاداش برای تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زحمتکش در حوزه‌های مختلف قضایی به شمار می‌رود.

کریم علی نژاد اضافه کرد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته، دستور مرخصی ۴۰ نفر از مددجویان زندانی شهرستان خوی به مدت چهار روز صادر شد.

وی با اشاره به حمایت های دولت و دستگاه قضا از خانوده های زندانیان اظهار کرد: طی سال های اخیر دولت در کنار دستگاه قضایی اقدام به حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند کرده و در صدد هستیم در آستانه شب یلدا، بسته های معیشتی جهت بهبود وضعیت خانواده زندانیان تهیه و اهدا کنیم.

فرماندار خوی با اشاره به بازدید از کتابخانه زندان این شهرستان بر ساماندهی این مرکز تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به علاقمندی زندانیان به کتاب، مقرر شد تا حوزه قضایی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، نشست های فرهنگی و کتاب خوانی در بین زندانیان برگزار کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha