۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85298691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ورود اجساد ۸۰ شهید به بیمارستان «کمال عدوان» غزه

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبر: 85298691
ورود اجساد ۸۰ شهید به بیمارستان «کمال عدوان» غزه

تهران- ایرنا- اجساد بیش از ۸۰ شهید و ده ها زخمی امروز (سه شنبه) به تنها بیمارستان فعال در شمال غزه تحویل شد.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، بیمارستان «کمال عدوان» به عنوان تنها مرکز درمانی فعال در شمال غزه روز سه شنبه شاهد ورود اجساد بیش از ۸۰ شهید و ده ها زخمی بود.

«داروین دیاز» هماهنگ کننده پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز امروز گفت: اوضاع بهداشتی باریکه غزه فاجعه بار و تماس ما با کادر پزشکی در شمال این منطقه قطع شده است.

تانک ها، تجهیزات و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در اطراف بیمارستان اندونزی غزه و حیاط ساختمان دیالیز روبروی این مرکز درمانی مستقر شدند.

سخنگوی بهداشت غزه اعلام کرد: تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به این بیمارستان افزایش یافته و این رژیم درحال جعل و صحنه سازی برای اثبات ادعاهای خود است.

اشرف القدره افزود: ۴۰۰ مجروح، ۲ هزار آواره و ۲۰۰ کادر پزشکی در بیمارستان حضور دارند.

روز سه شنبه بمباران مناطق مسکونی نوار غزه نیز ادامه یافت و در بمباران ۲ منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات، ۲۵ شهروند فلسطینی شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطقی از بیت لاهیا در شمال و خانیونس در جنوب نوار غزه را نیز بمباران کردند.

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بیمارستان های غزه را به پادگان نظامی تبدیل کرده و ارتباط با بیشتر آن ها قطع شده است.

وی افزود: مجتمع بیمارستانی الشفاء غزه هم اکنون به یک پادگان نظامی و صحنه عملیات نظامیان صهیونیست ها تبدیل شده و نظامیان اشغالگر در آن جولان می دهند.

وی در عین حال نسبت به تخریب بیمارستان اندونزی غزه مانند بیمارستان الشفاء هشدار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha