پیشرفت سه ماه اخیر بیمارستان جدید مهاباد معادل پنج سال پیش از آن است

مهاباد- ایرنا- معاون وزیر بهداشت و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشت و درمانی کشور با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد به ۵۸ درصد رسیده است، گفت: میزان پیشرفت صورت گرفته در این طرح طی سه ماه گذشته معادل پنج سال پیش ازآن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم نیک دل روز سه شنبه در حاشیه بازید از پروژه درمانی مهاباد اظهار کرد: احداث بیمارستان ۳۵۰ تختوابی مهاباد هم اکنون در ۲ شیفت کاری و با حضور بالغ بر ۱۵۰ نیرو در حال انجام بوده و تا پایان خرداد سال آینده سازه اسکلت سازه آن تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، از اواخر بهار سال آینده وارد مرحله تکمیلی احداث این پروژه مهم بهداشتی درمانی در مهاباد خواهیم شد.

معاون وزیر بهداشت و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشت و درمانی کشور ادامه داد: با ورود به مرحله تکمیل پروژه نیاز به ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار خواهیم داشت که تلاش می کنیم به موقع تامین و پروژه طی موعد مقرر افتتاح شود.

پیشرفت فیزیکی سه ماهه بیمارستان مهاباد معادل پنج سال پیش از آن است

فرماندار ویژه مهاباد هم در این بازدید گفت: پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جزء ضروریات شهرستان در حوزه درمان بوده که انتظار داریم اعتبارات مورد نیاز آن به موقع تامین شود.

حسن عباسی بیان کرد: طی ماه های اخیر پیمانکار با تمام توان و به صورت ۲ شیفت فعال بوده و امیدواریم این روند تا زمانی که شرایط آب و هوایی امکان داشته باشد، ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل‌ بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

بیمارستان فعلی مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود با ۳۰۱ تخت فعال بوده و به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

پروژه احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان نیز در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور ریبس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha