۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85298723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات پرستاران یکی از عوامل امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی است

بهارستان - ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان با تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، گفت: خدمتی که جامعه پرستاری به بیماران ارایه می‌دهند یکی از عوامل امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز سه شنبه در آیین قدردانی از پرستاران شهرستان بهارستان، آرامش و امید را از نتایج خدمات پرستاران برشمرد و اظهار داشت: بیشترین ارتباط بیماران در دوران نقاهت با پرستاران است و امیدبخشی و آرامشی که پرستاران به آنها هدیه می دهند که در تسریع بهبود وضعیت بیماران نیز موثر و قابل ستایش است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرستار در زمان همه گیری کرونا و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نقش پرستاران در طول تاریخ بویژه دوران انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان به مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل مرکز جامع تولد و کلینیک حضرت ابوالفضل (ع) که از مصوبات سفر بودند، با روند مطلوبی، در حال احداث است.

خدمات پرستاران یکی از عوامل امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی است

نوحی با بیان اینکه با مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی شهرستان کاملا آشنا و آگاه هستیم، افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام نیز در دستور کار قرار دارد و تکمیل مرکز جامع سلامت شهید صبوری که ستاد شبکه بهداشت و درمان و مرکز بیماری های رفتاری خواهد بود، از سر گرفته شده و تلاش داریم در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)، مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان بهارستان با حضور فرماندار، امام جمعه بخش گلستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، مدیریت شهری گلستان و پرستاران بیمارستان امام حسین(ع) و مراکز جامع بهداشت شهرستان بهارستان برگزار شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha