سفیر ایران در لبنان: هدف از ترور خبرنگاران المیادین ارعاب این شبکه پیشگام مقاومت است
فرح عمر و ربیع المعماری خبرنگار و تصویربردار المیادین در لبنان

تهران – ایرنا – سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان تأکید کرد: هدف رژیم صهیونیستی از ترور خبرنگار و تصویربردار شبکه المیادین، ارعاب این شبکه و جلوگیری از انتشار صدای آن به عنوان یکی از شبکه‌های مقاومت و پیشگام در رسوا کردن جنایات و وحشی‌گری اشغالگران است.

به گزارش ایرنا، مجتبی امانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: شهادت این ۲ فعال رسانه که در حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیدند، به کارنامه مملو از جنایات و نسل کشی این رژیم افزوده می شود.

سفیر کشورمان در لبنان افزود: گویی سرنوشت شبکه المیادین، بر آن است که در مسلخ حقیقت و کلمه فداکاری کند.

امانی تصریح کرد: هدف از این جنایت بزدلانه رژیم صهیونیستی، ارعاب این شبکه مقاوم و ساکت کردن صدای و پیشگام آن در زمینه رسوا کردن جنایات و وحشی گری اشغالگران است.

شبکه المیادین ظهر امروز اعلام کرد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی یک تیم خبری این شبکه را بمباران کردند و در جریان آن، خانم فرح عمر خبرنگار و ربیع المعماری تصویر بردار شهید شدند.

حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به تیم خبری شبکه المیادین که به شهادت یک زن خبرنگار و یک فیلم‌بردار این شبکه منجر شد، با موجی از محکومیت‌ها روبرو شده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنایت نشان از نقش رسانه در برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی دارد و مقاومت پاسخ آن و سایر جنایت‌ها علیه شهروندان لبنانی را خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha