۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85298951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت سه پزشک فلسطینی بر اثر بمباران بیمارستان العوده در غزه
حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان های غزه

تهران- ایرنا- بر اثر بمباران بیمارستان العوده در غزه توسط رژیم صهیونیستی، سه پزشک و شمار دیگری از نیروهای کادر درمان به شهادت رسیدند.

به گزارش س‌شنبه شب ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احمد مهنا رئیس بیمارستان العوده در این باره به خبرنگاران، گفت: ساختمان بیمارستان به طور مستقیم توسط توپخانه رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت که بر اثر آن سه تن از پزشکان بیمارستان به شهادت رسیدند و شمار دیگری از اعضای کادر درمان و همراهان بیماران زخمی شدند.

شهادت سه پزشک فلسطینی بر اثر بمباران بیمارستان العوده در غزه

شهادت سه پزشک فلسطینی بر اثر بمباران بیمارستان العوده در غزه

رئیس بیمارستان العوده تأکید کرد که فعالیت این بیمارستان به دلیل حملات مکرر اشغالگران و همچنین قطع سوخت لازم برای راه اندازی ژنراتورها متوقف شده است.

شهادت سه پزشک فلسطینی بر اثر بمباران بیمارستان العوده در غزه

عاطف الکحلوت مدیر بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه نیز، گفت: بیمارستان به طور کامل در محاصره ارتش رژیم اشغالگر قرار دارد و به طور مستمر مورد حمله هوایی یا توپخانه‌ای قرار می‌گیرد.

الکحلوت با انتشار بیانیه‌ای وضعیت بیمارستان را غیر قابل تحمل دانست و تأکید کرد که هیچ گونه دارویی در آن یافت نمی‌شود و امکان ارائه هیچ گونه خدماتی به زخمی‌ها وجود ندارد.

وی همچنین افزود: حتی امکان خارج کردن پیکرهای شهدایی که از دو روز پیش تاکنون در بیمارستان هستند را نداریم.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه ساعاتی پیش اعلام کرد بر اثر حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزی در شمال غزه، ده‌ها نفر به شهادت رسیدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha