۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85299156
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی تعاون روستایی همدان

همدان- ایرنا- مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از افزایش ۲۴۰ درصدی اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه‌ای (عمرانی) این سازمان در سال جاری خبر داد.

مسعود اکبری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای این مدیریت در سال ۱۴۰۲ به ۵۹ میلیارد ریال برای ۱۰ پروژه رسیده است.

وی ادامه داد: طرح تملک دارایی های سرمایه ای به منظور تجهیز، تکمیل و تعمیرات اساسی انبارها و زیرساخت های مدیریت تعاون روستایی استان اجرا می شود.

به گفته وی ۱۱۷ هزار بهره‌بردار در تعاون روستایی استان همدان فعال هستند و برخی از این بهره‌برداران در چند تعاونی عضویت دارند.

در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری تصدی‌گری‌های دولتی به بخش خصوصی سازمان تعاون روستایی صد در صد حسابرسی‌های شبکه تعاون روستایی استان به بخش خصوصی واگذار شده و به عنوان تاییدیه حسابرسی های صورت گرفته اداره حسابرسی بصورت عملیاتی نیز حسابرسی های بخش خصوصی را مورد بررسی قرار می دهند.

همدان یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور است، که این استان با وجود داشتن ۲.۱ درصد از وسعت کشور، ۴.۴ درصد از تولیدات بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

استان همدان دارای ۶۹۲ هزار هکتار زمین زراعی(آبی و دیم) و ۱۱۷ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی است که بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، ارزش ریالی تولیدات کشاورزی استان معادل ۶۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha