امدادرسانی در ۲۶ شهرستان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی ادامه دارد

تهران -ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تخلیه ۱۴۷ واحد مسکونی از گل‌ولای، گفت: امدادرسانی در ۲۶ شهرستان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی‌ ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ۲۹ آبان تا ساعت ۵ صبح امروز اول آذر، افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر، به ۵۱ شهرستان و ۸۹ منطقه شامل ۱۸ شهر، ۴۵ روستا، ۱۵ منطقه عشایری و ۱۱ محور، در ۱۹ استان کشور امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت‌ به ۲۲۳۹ نفر امدادرسانی شد، ۲۹ نفر به مناطق امن منتقل شدند و ۹۲ نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کردند.

محمودی با اشاره به اینکه ۱۱۰ تیم امدادی، شامل ۴۷۲ امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند، افزود: امدادگران به کمک دستگاه‌های پمپ آب و لجن‌کش، آب تجمیع شده در ۱۴۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۶ دستگاه چادر، ۱۰۷۵ تخته پتو، ۵۸۲ تخته موکت، ۲۰۰۶ کیلوگرم نایلون، ۵۷ شعله والور، ۵۱ بسته غذایی، ۴۴۲۶ قوطی کنسرو و ۹۱۵ کیلوگرم، بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد و امدادرسانی در ۲۶ شهرستان ادامه دارد.

امدادرسانی در ۲۶ شهرستان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی ادامه دارد

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، کاهش دما در بیشتر نقاط کشور در روز چهارشنبه یکم آذر نیز ادامه می‌یابد و دمای هوا از ۵ تا ۱۰ درجه‌ سردتر خواهد شد؛ سه شنبه ۳۰ آبان برای ۱۴ استان بارش باران پیش‌بینی شده بود که شدت بارش‌ها در سه استان بیشتر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha