فیلم- روزنه های امید برای خانه دار شدن در گچساران

گچساران- ایرنا- دولت سیزدهم توانست با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در راستای تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد و افرادی اجاره نشین اقدامات مناسبی انجام دهد که این طرح به عنوان مردمی‌ترین طرح‌، بارقه امیدی را در بین جوانان و اقشار فاقد مسکن ایجاد کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: دولت سیزدهم با اجرای این طرح توانست عقب ماندگی سال های گذشته در زمینه ساخت مسکن در این استان و شهرستان گچساران را جبران کرد.

محمد راستا ابراز کرد: هم اکنون بیش از سه هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانندخامی، خنگ بنار، جاده اسلام آباد، جاده پازنان و کوی کارکنان دولت شهر دوگنبدان و در قالب خود مالکی و در روستاهای در این شهرستان در دست ساخت است.

وی ابراز کرد: هم اکنون پنج سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که سه سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال می باشد.

راستا تصریح کرد: این طرح ها به صورت مجتمع های چهار واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ مترمربع در حال ساخت است و میانگین پیشرفت فیزیکی واحد های مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۱۰ تا ۸۵ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha