ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال؛ استراحت به رامین و اسدی در خوزستان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران باید در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان از چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز از ساعت ۱۶:۴۵دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

شاگردان ژوزه مورایس قبل از دیدار حساس مقابل نیروهوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا باید در اهواز مقابل شاگردان سیروس پورموسوی قرار بگیرند. طلایی‌پوشان به دنبال این خواهند بود که با برتری مقابل استقلال با روحیه بالا آماده پذیرایی از نماینده عراقی در تهران باشند.

در مقابل شاگردان سیروس پورموسوی که تنها تیم بدون برد در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شوند، انگیزه بالایی برای شکستن این طلسم مقابل یکی از مدعی‌های قهرمانی خواهند داشت. البته آبی‌ها خوزستان در این دیدار سرمربی خود را به دلیل محرومیت در کنار زمین نخواهند داشت. همچنین رحیم زهیوی و شهرام سالاری را به دلیل مصدومیت غایب هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال؛ استراحت به رامین و اسدی در خوزستان

سپاهان با برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس پا به این دیدار می‌گذارد و استقلال خوزستان نیز هفته گذشته موفق شد ملوان را در انزلی با تساوی یک بر یک متوقف کند. تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و سپاهان اصفهان با ۱۵ امتیاز در مکان پنجم رده‌بندی قرار دارد.

طلای‌پوشان نیز امیدنورافکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و رضا شکاری نیز به تازگی در تمرینات گروهی شرکت کرده و بعید به نظر می‌رسد که مورایس بخواهد روی این بازیکن ریسک کند.

مشکل اصلی سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان برای انتخاب ترکیب اصلی در این دیدار خستگی بازیکنان ملی‌پوش این تیم بعد از بازگشت از ازبکستان خواهد بود. رامین رضاییان، رضا اسدی، محمد جوادحسین‌نژاد، پیام نیازمند و محمد دانشگر بازیکنان ملی‌پوش سپاهان در اردو تیم ملی فوتبال در ازبکستان بودند که تنها رامین رضاییان ۹۰ دقیقه در ترکیب ایران مقابل ازبکستان حضور داشت و رضا اسدی نیز در دقایق پایانی به میدان آمد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال؛ استراحت به رامین و اسدی در خوزستان

با توجه به اینکه سپاهان دوشنبه (۶ آذر) یک دیدار حساس مقابل نیروهوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا دارد، احتمال می‌رود که مورایس روی تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش خود ریسک نکد و حداقل آن‌ها را در ترکیب اصلی قرار نخواهد داد.

به نظر می‌رسد مورایس سپاهان را با ترکیب ۱-۳-۲-۴ روانه میدان می‌کند. پیام نیازمند در چارچوب دروازه مامور حفاظت از دروازه‌طلایی‌پوشان را در این دیدار خواهد داشت. محمد دانشگر در کنار هادی محمدی زوج خط دفاطی سپاهان را در داین دیدار تشکیل می‌دهند.

آریا یوسفی که در این فصل عملکرد مناسبی در پست غیر تخصصی وینگر داشت، در غیاب رامین رضاییان این بازیکن جوان همانند فصل گذشته در سمت راست خط دفاعی و میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند.

زوج خط میانی سپاهان را محمد قربانی و محمد کریمی تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها محمدجواد حسین‌نژاد، احسان پهلوان و فرشاد احمدزاده قرار می گیرند و در نهایت شهریار مغانلو بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود به ترکیب اصلی برمی‌گردد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، محمد قربانی، محمد جواد حسین‌نژاد، احسان پهلوان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha