منظمی: رهبر معظم انقلاب به طور ویژه بانوان را مخاطب قرار دادند

تهران- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: مقام معظم رهبری به طور ویژه بانوان ما را مخاطب قرار دادند و از حضور ارزشمند بانوان با رعایت شعائر اسلامی در مسابقات تقدیر و تشکر ویژه کردند.

مریم منظمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره دیدار قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: فرصتی ایجاد شد تا ورزشکاران و مخصوصا بانوان ما در رشته‌های مختلف یک دیدار صمیمانه همراه با شور و نشاط با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند که این دیدار باعث افتخار بود.

وی افزود: جمله‌ای که مقام معظم رهبری در این مراسم فرمودند که ایران قوی و ورزش قوی واقعا به دلم نشست. واقعا به دور از این نیست که همه ورزشکاران ما با تمام توان خود برای ایران اسلامی و سرافرازی آن گام برمی‌دارند. در این دیدار صمیمانه موضوعی که بسیار جلب توجه کرد تشکرهای بسیاری بود که مقام معظم رهبری از ورزشکاران داشتند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ایشان برای تمام حماسه‌هایی که ورزشکاران ما به ویژه بانوان خلق کرده بودند، تشکر کردند. این سخنان رهبری واقعا به دل بسیاری از ورزشکاران نشست. ایشان به طور ویژه بانوان ما را مخاطب قرار دادند و از حضور ارزشمند بانوان با رعایت شعائر اسلامی در مسابقات تقدیر و تشکر ویژه کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار موشکافانه و ظریفانه فضای ورزش ما را رصد کرده بودند به طوری که موضوع حضور ساره جوانمردی  با فرزندش در بازی‌های آسیایی را مطرح کردند که برای ما بسیار جالب بود که رهبر انقلاب با این همه دغدغه و موارد کلانی که در راس کشور وجود دارد خیلی ریز و موشکافانه همه چیز را رصد کرده بودند و این موضوع برایم قابل احترام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha