یزدانی: به عنوان کوچکترین عضو خانواده ورزش به دیدار رهبری رفتم

تهران- ایرنا- دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان ضمن برخی مسائل و مشکلات ورزشکاران گفت: به عنوان کوچکترین عضو خانواده ورزش در این مراسم حضور داشتم که این برای من افتخار بود.

به گزارش ایرنا، قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار علیرضا دبیر رییس فدراسیون، پیمان درستکار و حسن رنگرز سرمربی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و ملی‌پوشان این تیم‌ها حضور داشتند. کشتی‌گیران مدال آور کشورمان نیز در این مراسم حضور داشتند.

امیرمحمد یزدانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به دیدار امروز جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: در این دیدار که ورزشکاران از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به این مراسم دعوت شده بودند در خصوص بسیاری از مسائل مربوطه از جمله اشتغال و مسکن ورزشکاران صحبت شد و بنا شد در این خصوص رسیدگی شود. این دیدار بسیار برای آینده ورزشکاران تاثیرگذار است چرا که برخی مشکلات آنان در این جمع مطرح شد.

وی همچنین در خصوص حس و حالش در این مراسم عنوان کرد: به عنوان کوچکترین جامعه ورزش کشور در این جمع حضور داشتم و دیدار با رهبری برای من باعث افتخار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha