مجمع خیرین حوزه سلامت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد

بوشهر- ایرنا- معاون امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: به منظور ارتقا سطح زیرساخت های درمانی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار، این مجمع تاکنون ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش ایرنا، "اسماعیل غنیان" روز چهارشنبه در بازدید از زیرساخت های درمانی بندر دیر استان بوشهر اظهار کرد: کارکرد این مجمع بر اساس کمک های مردمی است و از توان ۱۵۰ هزار نفر نیز در سطح کشور استفاده دارد.

وی افزود: کمک های دریافتی در کارگروه مجمع مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و با اولویت مناطق محروم برای ارتقا زیرساخت های درمانی هزینه می شود.

معاون امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: کارکرد این مجمع در ۳۳۰ نقطه کشور مشهود است و سعی می شود به شکل مستقل و با فعال‌کردن دفاتر استان‌ها، به عنوان یک بازوی عملکردی در کنار دانشگاه های علوم پزشکی قرار گیرد هر چند به شکل کاملی مستقل عمل می کنیم.

غنیان ادامه داد: با تشکیل بانک اطلاعاتی از خیرین حوزه سلامت، تلاش شده تا در دو سطح داخلی و خارجی این خیرین شناسایی و زمینه همکاری فیمابین انجام شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ها، سعی شده مراکز بهداشتی و درمانی که مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است را احداث کنیم و یا زمینه تجهیز آن فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha