۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85299714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح سلامت خانواده در شهر قیدار اجرا شد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85299714
طرح سلامت خانواده در شهر قیدار اجرا شد

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طرح سلامت خانواده در شهر قیدار اجرا شده است و در فازهای بعدی در شهرهای خرمدره، ابهر و زنجان اجرا می‌شود.

مشهود تقیلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت،‌ موضوع سلامت خانواده از درمان‌ و پزشک‌ محور بودن به سمت مراقبِ‌ سلامت‌ محور تغییر یافته و با این نگاه و رویکرد در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح سلامت خانواده پیش از این در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر اجرا می شد، اضافه کرد: این طرح در دولت سیزدهم به طور جدی در دستور کار قرار گرفت و شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار نیز مشمول طرح شد.

این مسوول با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته، اغلب گروه های هدف در خدابنده تحت پوشش طرح سلامت خانواده هستند، ادامه داد: همکاری سایر دستگاه ها نقش بسزایی در پیشبرد برنامه های تعیین شده دارد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح آن است که هر فرد ایرانی، مراقب سلامت خود را بشناسد، اظهار داشت: اجرای کامل این طرح به مراقبت و نظامند شدن سلامت در جامعه منتهی می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خاطر نشان کرد: انجام این طرح در شهر قیدار به شناسایی نقاط قوت و ضعف و اجرای کامل آن در دیگر شهرها منجر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha