۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85299722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه کتابخانه های عمومی ایلام جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است،گفت: توسعه کتابخانه های عمومی ایلام جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدسبحان حسنی" روز چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در ایلام، اظهار کرد: کتاب هدایت گر انسان است و بر همین اساس توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه ضروری است.

توسعه کتابخانه های عمومی ایلام جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است

وی با اشاره به اینکه کتابخوانی اثرات زیادی بر روح و جسم انسان دارد، افزود: فرهنگ کتابخوانی باعث رشد و توسعه پیشرفت کشور در بخش های مختلف جامعه می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: یکی از اولویت‌های فرهنگی در استان بحث توسعه زیرساخت‌های کتابخانه های عمومی در استان است.

وی گفت: فعالیت های خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان ایلام صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

راه اندازی ۳ باب کتابخانه در مناطق محروم ایلام

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با اشاره به اینکه توسعه کتابخانه های عمومی در مناطق محروم در دستور کار گرفته است، اظهار کرد: امسال ۲ باب کتابخانه در مناطق روستایی مهران، چرداول و یک باب کتابخانه سیار در استان راه اندازی شده است.

"سمیه حیدری" تصریح کرد: امسال در شهرستان آبدانان ۲ مقام ملی در حوزه کتاب و کتابخوانی کسب شده که یک مورد مربوط به کتابخانه امیرکبیر و یک مورد مربوط به کتابخانه پست قلعه بوده است.

توسعه کتابخانه های عمومی ایلام جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است

وی با اشاره به اینکه امروز از فعالان حوزه کتابداری، کتابخوانی و دوستداران کتاب تجلیل به عمل آمده است، افزود: فعالیت های مهم و خوبی در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان طی یک سال اخیر صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، ۵۶ باب کتابخانه شامل ۶ باب مشارکتی، یک کتابخانه سیار،۱۴ کتابخانه روستایی و ۳۵کتابخانه شهری در استان ایلام فعال است.

توسعه کتابخانه های عمومی ایلام جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha