رضازاده: حضرت آقا همیشه به ورزشکاران محبت دارند/رهبری علاقه زیادی به ورزش زورخانه‌ای دارند

تهران - ایرنا - قهرمان جهان و المپیک و عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: حضرت آقا همیشه به ورزشکاران محبت دارند و امروز هم دیدار خوب و پدرانه‌ای با قهرمانان و مسئولان ورزشی داشتند.

حسین رضازاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار ورزشکاران و قهرمانان کشورمان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز دیدار رهبر انقلاب با ورزشکاران و قهرمانان بازی‌هایی آسیایی و پاراآسیایی بود که مانند همیشه دیدار خوب و صمیمانه‌ای بود و حضرت آقا به ورزشکاران و قهرمانان همیشه محبت دارند.

وی اظهار داشت: ایشان در دیدار با جوانان و قهرمانان ورزشی همیشه برای آنان دعا می‌کنند. دیدار خوب و پدرانه‌ای بود.

دارنده طلای جهان و المپیک در دسته فوق سنگین وزنه‌برداری در خصوص اینکه معظم له چه توصیه‌ای به ورزشکاران و مسئولان ورزشی داشتند، خاطر نشان کرد: ایشان در دیدارهای خودشان با ورزشکاران توصیه می‌کنند که جوانمرد باشند و اخلاق را همیشه سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: مقام معظم رهبری امروز نیز صحبت‌هایی را خطاب به مسئولان بین‌المللی به خصوص در عرصه ورزش داشتند که با هر اتفاقی کشورها را محروم می‌کنند در حالی که هیچ واکنشی به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه ندارند.

رضازاده با اشاره به اجرای برنامه زورخانه‌ای در ابتدای دیدار امروز ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب علاقه زیادی به ورزش زورخانه‌ای دارند و مشخص است که در جوانی خودشان این ورزش را انجام دادند.

این قهرمان کشورمان در پایان این دیدار با اشاره به اینکه رهبر انقلاب دست او را گرفت و من هم از یکبار دیگر تقاضای انگشترشان را کردم که ایشان همیشه به من محبت دارند و انگشترشان را به من دادند و برایم بسیار با ارزش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha