بسیج سازندگی کهگیلویه وبویراحمد در عرصه خدمات رسانی پیشتاز است

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: سازمان بسیج سازندگی به منظور تثبیت اهداف انقلاب اسلامی در این استان در حوزه های محرومیت زدایی، عمرانی، اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند، اشتغالزایی و سلامت کارهای چشمگیری انجام داده است.

به گزارش ایرنا، سردار حمید خرمدل روز چهارشنبه در آیین معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند و در مناطق مختلف استان حضور می یابند، گروه های جهادی متشکل از برادران و خواهران جهادی هستند که مشکلات را رصد و در نهایت برای رفع آن ها چاره جویی می شود.

وی بیان کرد: در بحث محرومیت زدایی عمرانی بیش از پنج هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم انجام شده که شامل یک هزار و ۵۰۰ مورد گاز کشی و یک هزار و ۵۰۰ فقره ایجاد حمام بوده است.

خرمدل تصریح کرد: ۶۴۹ منزل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )نیز تکمیل و ۷۰ پروژه هم امسال در دستور کار است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تمامی پروژه های آبرسانی به روستاهای استان به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده و در این رابطه از لحاظ پیشرفت فیزیکی رتبه دوم کشور هستیم با وجود اینکه مشکلات مالی وجود دارد و بیشتر روستاهای استان در مناطق صعب‌العبور واقع شده اند.

خرمدل تصریح کرد: فاز دوم آبرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای استان برای امسال در دستور کار است.

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ پاسدار حسن رضایی به عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح معرفی و از خدمات خدمات سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول پیشین این سازمان تقدیر شد.

بسیج سازندگی کهگیلویه وبویراحمد در عرصه خدمات رسانی پیشتاز است

سرهنگ رضایی پیش از این فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

سرهنگ صالحی نیز با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران معرفی و منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha