۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85299762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه دسترسی هفت روستای سیل‌زده کلاله باز شد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبر: 85299762
راه دسترسی هفت روستای سیل‌زده کلاله باز شد

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله گفت: راه‌ ارتباطی هفت روستای «تمر قره قوزی، اُقچی کوچک و بزرگ، گچی سو بالا و پایین، یلی بدراق و قره ترناو» این شهرستان که به دلیل سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

محمد ثمری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نیروهای راهداری با فروکش کردن آب از سطح جاده عملیات پاکسازی مسیر از گل و لای را انجام دادند و هم اینک تردد در تمام راه‌های ارتباطی کلاله برقرار است.

وی از رانندگان خواست برای جلوگیری از حوادث احتمالی هنگام تردد در مسیرهای ارتباطی کلاله مسائل ایمنی را رعایت کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله گفت: این شهرستان ۴۱۳ کیلومتر راه شامل ۴۰ کیلومتر راه‌ اصلی و بزرگراه و ۳۷۳ کیلومتر راه روستایی دارد که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۸۸ کیلومتر آن بهسازی و آسفالت شد.

فرماندار کلاله هم بیان کرد: بارندگی از روز گذشته در این شهرستان شروع شد و به طور متوسط شاهد بارش بین ۳۰ تا ۳۸ میلی‌متر در نقاط مختلف شهرستان بودیم.

فرهاد شیبک افزود: شدت بارندگی‌ها باعث بالا آمدن آب و مسدودی راه ارتباطی هفت روستای شهرستان شد که نیروهای راهداری به محض فروکش کردن آب اقدامات لازم را برای بازگشایی مسیرها انجام دادند.

وی گفت: فعالیت تعدادی از مدارس کلاله از جمله تربیت شهر فراغی و روستاهای تمرقره قوری شبانه روزی امام، شهید بدراق نژاد، حکیم نظامی تمر، روستای عزیز آباد مدرسه علامه طباطبایی، مدرسه خیام روستای قودنه و مدرسه ۱۳ آبان روستای قره‌یسر بر اثر آب گرفتگی و گل و لای مسیرهای منتهی به این مدارس امروز تعطیل است.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha