بازگشت احتمالی حسینی‌ها به ترکیب اصلی تراکتور

تهران- ایرنا- پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور قصد دارد برای دیدار با فولادخوزستان تغییراتی را در ترکیب اصلی خود داشته باشد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال فردا شنبه (۴ آذر) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می‌شود.

شاگردان پاکو خمس اسپانیایی تا هفته دهم عملکرد سینوسی داشتند و نیمی از بازی‌های خود را با برد و نیمی دیگر را بازنده از زمین بازی خارج شدند تا با ۱۵ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گیرند.

در مقابل شاگردان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی نیز تا به اینجای فصل نیز عملکرد مناسبی نداشتند البته بعد از حضور سرمربی اسپانیایی کمی وضعیت فولاد بهتر شد و در حال حاضر با یک بازی کمتر با ۹ امتیاز رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

بازگشت احتمالی حسینی‌ها به ترکیب اصلی تراکتور

به نظر می‌رسد پاکو خمس قصد دارد از سیدمحمد حسینی و سیدمهدی حسینی برای دیدار با فولاد خوزستان در ترکیب اصلی تراکتور استفاده کند. سیدمحمد حسینی تا به اینجای فصل در هر دیداری که از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته، تی‌تی‌ها آن دیدارها را با برتری و کلین‌شیت به پایان رسانده‌اند. حالا خمس قصد دارد یک‌بار دیگر از این بازیکن در پست تخصصی‌اش استفاده کند.

بازگشت احتمالی حسینی‌ها به ترکیب اصلی تراکتور

سیدمهدی حسینی نیز فصل گذشته عملکرد درخشانی در مس‌رفسنجان داشت و تیم‌های زیادی در فصل نقل‌وانتقالات به دنبال جذب این هافبک ۲۹ ساله بودند که در نهایت تراکتور موفق شد از سپاهان اصفهان و پرسپولیس پیشی گرفته و او را به خدمت بگیرد.

تا هفته دهم، خمس فرصت زیادی به این هافبک جوان نداده، اما به نظر می‌رسد، حسینی فرصت بازی در ترکیب اصلی مقابل فولادخوزستان را خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha