کارخانه تمام اتوماتیک بتن بسیج سازندگی کشور در قم به بهره‌برداری رسید

قم - ایرنا - مسوول بسیج سازندگی قم گفت: با بهره‌برداری از نخستین کارخانه تمام‌اتوماتیک بتن بسیج سازندگی کشور در این استان بخش مهمی از نیاز قم به مصالح کاربردی طرح‌های عمرانی برطرف می‌شود.

سرهنگ علیرضا ایراندوست روز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از این کارخانه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: کارخانه تمام اتوماتیک بتن به ظرفیت تولید روزانه یک هزار مترمربع "هایپر یک و نیم‌متری" را دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی قم در محدوده استانی و فرااستانی، خاطرنشان کرد: بتن تولیدی این کارخانه در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستاهای استان به کار خواهد رفت.

ایراندوست یادآور شد: با تکمیل و بهره‌برداری از این کارخانه، روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در تعمیر و احداث منازل محرومین، ساخت مخازن آب در روستاها و بخش‌های استان قم، خطوط انتقال آب و زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن تسریع می‌شود.

رییس بسیج سازندگی سپاه قم در ادامه گفت: هم‌زمان با هفته بسیج و در قالب رزمایش زهرایی، ۳۰۰ گروه جهادی قم در مناطق محروم استان به خدمت‌رسانی در بخش‌های عمرانی و فرهنگی خواهند پرداخت.

مراسم افتتاحیه این کارخانه با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) برگزار شد.

پنجم آذرماه ، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha