شورای شهر بجنورد ۶ طرح سرمایه‌گذاری را مصوب کرد 

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: اعضای شورای اسلامی مرکز استان ۶ طرح سرمایه گذاری این شهر را برای معرفی به بخش خصوصی مصوب کردند. 

سید محمد علی کشمیری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جذب سرمایه گذار یکی از رویکردهای اصلی شهرداری مرکز استان برای افزایش درآمدها است و تلاش داریم تا با ورود بخش خصوصی به عرصه سرمایه گذاری شهری، شاهد رونق اقتصاد در این شهر باشیم.

وی افزود: اطلس سرمایه گذاری در شهرداری بجنورد به تازگی تدوین شده است و در آن ۱۰ فرصت سرمایه گذاری اولویت دار بجنورد برای معرفی به بخش خصوصی تعریف شده است، و اخیرا شورای اسلامی مرکز استان با اجرای ۶ طرح موافقت کردند.

شهردار بجنورد اظهار کرد: اجرای شهربازی با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله این طرح ها است، که در محل شهربازی فعلی و در وسعت یک هزار مترمربع اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای باغ شهر در محل بوستان دو برار با ۸۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و در وسعت ۳۳ هزار مترمربع از دیگر طرح هایی است که شهرداری برای ورود سرمایه گذار بخش خصوصی معرفی می کند.

کشمیری افزود: همچنین تلاش داریم طرح مجموعه فرهنگی- تفریحی و اجتماعی با سه هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار و در وسعت چهار هزار مترمربع با ورود بخش خصوصی عملیاتی شود، این طرح به وسیله بخش خصوصی در محل فرهنگ سرای شهروند اجرایی خواهد شد.

وی گفت: طرح پارکینگ طبقاتی در وسعت پنج هزار مترمربع، طرح شهرک خودرویی در محل گلستان شهر و طرح مجموعه تجاری-اداری در وسعت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع از دیگر این طرح ها است که برای معرفی به سرمایه گذار بخش خصوصی مصوب شد.

شهردار بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نشست با سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در جمهوری اسلامی ایران (مشهد) اظهار کرد: در این نشست، فرصت های سرمایه گذاری در شهر بجنورد معرفی شد و البته مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: شهر بجنورد، نزدیکترین مرکز استان ها به شهر مقدس مشهد است و می تواند هدف گردشگری زائران پاکستانی و نیز محل سرمایه گذاری تجار باشد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت به مرکزیت بجنورد، در شمال شرق کشور قرار دارد. پ

شورای شهر بجنورد ۶ طرح سرمایه‌گذاری را مصوب کرد 

بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha