قدردانی حزب‌الله از تلاش‌های دیپلماتیک ایران/ مقاومت با صبر پیروز شد

بیروت- ایرنا- نماینده سیاسی حزب‌الله لبنان با قدردانی از تلاشهای دیپلماتیک ایران برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی در مرحله شکست است اما مقاومت با صبر خود پیروز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ ابراهیم الموسوی نماینده سیاسی حزب‌الله در مراسم استقبال از حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه در فرودگاه لبنان، گفت: در تجاوزات رژیم صهیونیستی که با حمایت غرب صورت می‌گیرد کودکان، زنان و خبرنگاران هدف قرار می‌گیرند با این حال نتوانستند مقابل غزه که ۲۰ سال در محاصره است پیروز شوند.

وی با اشاره به بیانات حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و جمله امام موسی صدر درباره اینکه اسراییل شرمطلق است گفت: مساله فلسطین از ابتدا واضح و روشن بود و ما از کودکی این مساله را یاد گرفتیم، ما با صبر و مقاومت پیروزی‌های خود را محقق می‌کنیم.

الموسوی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به این دلیل خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد چون از رسانه‌ها می‌ترسد. این رژیم در مرحله شکست است و نتوانسته پیروزی بدست آورد اما مقاومت با صبر خود پیروز شد. بنابراین رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل خبرنگاران را به این دلیل به شهادت می‌رساند تا در انتشار اخبار پیروزی مقاومت شریک نباشند.

نماینده سیاسی حزب‌الله با اشاره به اصل ۱۵۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از مستضعفان جهان، گفت: هر جا مظلومی باشد ایران به آن کمک می‌کند. ایران در همه جای جهان از لبنان تا بوسنی و فلسطین و سوریه و عراق به کمک مستضعفان رفته است. من از شخص حسین امیرعبداللهیان به دلیل تلاش‌ها و سفرهای متعدد برای حمایت مردم غزه و فلسطین قدردانی می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha