استاندار کرمانشاه: بسیج از اساسی‌ترین ارکان خدمت‌رسانی به ملت ایران است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه در پیامی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: درخت تناور و پرثمر بسیج از همان ابتدا از اساسی‌ترین ارکان خدمت رسانی به ملت ایران، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، محور توفیقات بزرگ دوران دفاع مقدس و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی بوده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه در متن پیام محمدطیب صحرائی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج مظهر اقتدار ملی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «ایجاد بسیج» از مهمترین ابتکارهای امام راحل عظیم الشأن است که با درایت و دوراندیشی در اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فرمان تشکیل این شجره طیبه و ارتش بیست میلیونی را صادر فرمودند.

در ادامه متن این پیام آمده است: این درخت تناور و پرثمر از همان ابتدا از اساسی ترین ارکان خدمت رسانی به ملت ایران، خنثی سازی توطئه های دشمنان، محور توفیقات بزرگ دوران دفاع مقدس و حراست از ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی بوده است. در نگاه رهبر معظم انقلاب، «بسیج فرهنگ، گفتمان و تفکّر» است و این فرهنگ عبارت است از «خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقّع به اجتماع و کشور». در گفتمان بسیج تمام کسانی که دل در گروه آرمان های انقلاب اسلامی دارند، بسیجی محسوب می شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه متن پیام خود آورده است: اینجانب ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های معظم آنان و همچنین نثار درود خالصانه و ادای احترام به روح پر فتوح حضرت امام خمینی(ره)، هفته بسیج را به تمامی دلاورمردان و شیرزنان بسیجی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی، تـداوم تعـهد، بصـیرت و هوشـمنـدی بسیجـیـان ولایتـمدار را تحـت توجهـات حضـرت ولی عصـر( عجل الله تعالی فرج الشریف) و زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) مسالت دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha